2013. szeptember 25., szerda

Köszönet

KÖSZÖNET MINDEN OLVASÓMNAK!

2012. augusztus 31-én izgatottan és félve indítottam ezt a blogot. Kételkedtem, de a lelkem mélyén reménykedtem, hogy ha valaki rákattint, és elolvassa a Castle-s kis epizódomat, kíváncsi lesz a második részre is, és újra felkeresi a blogot. Az első napokban hihetetlen csodát éltem át, és bevallom, euforikus boldogságban úsztam, mert álmaimban sem gondoltam, hogy ennyien olvassátok, és az oldalmegjelenítések számából ítélve, ennyire várjátok a történet folytatását. A chat-be írt dicsérő, aranyos szavak endorfinként hatottak rám, és szinte a rabjává váltam az írogatásnak, és hiányérzetem volt, ha egy-egy nap nem kerülhettem bele a saját álomvilágomba.
100.000 kattintás! 
Ezt a számot mutatta a mai napon az "összes oldalmegjelenítés" felirat! Hihetetlen, boldogságot okozó, de egyben félelmetes is, mivel meg szeretnék felelni az elvárásaitoknak, szeretnék időről időre néhány kellemes percet okozni Nektek, de nem vagyok biztos abban, hogy képes vagyok rá. 
 Csak azt ígérhetem, hogy igyekszem.
  Boldog ember voltam, de Nektek köszönhetően a boldogság egy eddig ismeretlen oldalát ismertem meg.

KÖSZÖNÖM!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése