2013. augusztus 31., szombat

KÖSZÖNET

Kedves Olvasóim! 

Egy évvel ezelőtt készítettem ezt a blogot, és tettem ki izgalommal vegyes szorongással az első kis próbálkozásomat. Megleptek a biztató szavak, amiket írtatok a chat-en, és természetesen végtelenül jólestek. A saját örömömre kezdtem írni. Először hihetetlen volt, hogy másoknak is kellemes perceket okoznak a jelenetsoraim, történeteim, és ahogy teltek a napok, egyre többször kattintottatok az oldalra, ami azt mutatta, hogy várjátok a folytatást. Az öröm szó új értelmet nyert. Semmihez nem hasonlítható érzést, amit az élet más területén soha nem tapasztaltam, pedig szerencsésnek mondhatom magam, mert minden megadatott nekem, amire azt mondják: boldogság.

Hálás vagyok Nektek!

Köszönöm, hogy megtiszteltetek azzal, hogy olvassátok az írásaimat, várjátok és véleményezitek!

Kívánom, hogy Ti is érezzétek azt az örömöt, amit én!

KÖSZÖNÖM!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése