2014. december 31., szerda

BÚÉK

Kedves Olvasóim!

Remélem, jól szórakoztatok az elmúlt évben! Január 5-én befejeztem a Változatok ... 6-ot, és azt hittem, itt a vége a ficcírásnak. Volt azonban valaki, akinek csak egy mondatot kellett mondania, hogy kimozdítson a holtpontról, aztán később egy jó ötletet, hogy átsegítsen egy másikon. Nos, ha bármelyikőtöknek kellemes, szórakoztató vagy örömteli pillanatokat tudtam szerezni a 7. változat megírásával, az Drága Barátomnak, K.B-nek köszönhető! Ha unalmas, vontatott, vagy ötlettelen, logikátlan volt a történet, az az én hibám, no meg a gépelési hibák és a néha értelmetlen mondatok is.
Köszönöm a véleményeket, a biztatásokat! Végtelenül jólesik, ha van visszajelzésem arról, hogyan hatott Rátok egy-egy rész, milyennek találtátok, mit éreztetek közben!
Külön köszönöm K.B-nek és Registrynek, hogy a barátja lehetek két ilyen nagyszerű embernek!
Boldog új évet kívánok mindenkinek, és persze sok-sok kellemes, izgalmas, szerelmes, humoros Castle-pillanatot!

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm! :) Nem találok szavakat,és mindig csak ismétlem magam, ezért ne haragudj, hogy újra csak azt tudom írni, hogy nagyon jó érzés örömteli perceket okozni másoknak valami olyannal, aminek a létrehozása nekem is öröm :) Azért jó érzés, amikor véleményt kapok, mert valóságossá válnak az olvasók, létező embereket képzelek a nevek mögé, és nemcsak a számlálóból látom, hogy valakik rákattintottak az oldalra, akik talán el is olvasták, amit írtam. Hát, én nem egyszer éreztem ötlettelennek vagy unalmasnak egy-egy részt, de én biztosan más szemmel nézem, mint ti. Köszönöm a jókívánságokat, különösen az ihletet (azt még nem kívánt senki)!

    VálaszTörlés