2015. szeptember 28., hétfő

Köszönet!

Kedves kitartó Olvasóim!

A számlálón látható 300.000-es számról eleinte úgy véltem, nem fontos, hiszen nem azért írogatok, hogy az a szám növekedjen, hanem azért, hogy miközben a képzeletem kedvenc hőseim világába repít, néhány rajongónak örömöt szerezzek. Most mégis úgy érzem, jelentősége van ennek a számnak, mert azt jelzi, vannak, akiknek fontos, amit csinálok, vannak, akiknek jobbá tehetem a napját néhány percre. Kell ennél több? A tudat, hogy egy kimerítő nap után mosolyt csalhatok néhány arcra, vagy egy kis izgalmat hozhatok egy szürke estébe, az én napjaimat is megszépíti.
Köszönöm, hogy annak ellenére is olvassátok a történetemet, hogy ritkán tudok csak írni, és megértitek, hogy ez nem rajtam múlik elsősorban.

K.B, Drága Barátom!

Neked külön köszönök mindent! Nehéz megfogalmazni, milyen sokat jelent a barátságod. A szavak sekélyesnek és jelentéktelennek tűnnek, amikor igazi, mély érzelmekről akarok írni. Hálás vagyok, és köszönöm, hogy a barátod lehetek! (Látod? Nem vagyok a szavak embere. Ennél sokkal, de sokkal jobban akartam megfogalmazni!) Szóval, ha már a Castle révén ismerkedtünk meg, akkor hadd lopjak tőlük két szót: 

KÖSZÖNÖM! MINDIG! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése