2014. november 13., csütörtök

Köszönet

Kedves Olvasóim!

Szeretném megköszönni, hogy vagytok! 2012. augusztus 30-án még azt hittem, öröm, ha a magam szórakoztatására leírom fantáziám szüleményeit,de már régóta tudom, mekkorát tévedtem. Sokkal, de sokkal nagyobb öröm, ha valakinek, valakiknek szerzek velük néhány kellemes, szórakoztató vagy izgalmas, netán érzelmes pillanatot!
Idén januárban úgy éreztem, nincs több bennem, már nem tudok megfelelni annak a színvonalnak, amit minimumként magam elé állítottam, nem tudok érdekeset, szépet, magával ragadót ... Aztán mégis belekezdtem, és nem bántam meg, de ez csak Nektek köszönhető. Az örömteli mondataitok, reakcióitok vitték mindig előbbre a történetet, mert elhitették velem, hogy ha nem is szépirodalom, de élvezhető, amit írok.
K.B Drága Barátom! Neked külön is köszönöm a véleményeket, a biztatást, és hogy a szó legnemesebb értelmében a barátomnak tudhatlak!
Most sincs ötletem, hogy miről írjak, mégis hiányzik, hogy elinduljon a képzeletemben egy új Castle epizód, és napról napra folytatódjon a saját filmem, így hát hétvégén becsukom egy pillanatra a szemem, és lesz, ami lesz, elindítok egy filmet! Azért, ha nagyon silány lesz, feltétlenül szóljatok!
Köszönöm a türelmeteket! Mivel soha nincs egy előre megírt részem sem, kérlek, legyetek megértőek, ha nem tudom olyan gyorsan írni a folytatást, ahogy szeretnétek. Gyönyörű családom van, csodálatos barátaim, olyan hivatásom, ami által hiszem, hogy jobbá tudom tenni a világot, és ezek mind elsőbbséget élveznek az írással szemben. Egyszerűen fontosabbak, és szüksége van rájuk a lelkemnek.
Induljon hát a 8/1!!! Vagy valami más???

:) :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése